


Realizacje
Profesjonalizm, terminowość i wysoka jakość usług
Trakcja System Sp. z o.o. realizuje inwestycje w szerokim zakresie elektroenergetycznej infrastruktury kolejowej w całej Polsce na rzecz inwestora PKP PLK S.A. samodzielnie oraz współpracując z licznymi liderami usług na rynku krajowym. Poniżej prezentujemy najważniejsze dla Spółki projekty.

Zamawiający: Elektrownia Opole
Okres realizacji: 2020 - 2021
Zakres robót, jakie wykona Trakcja System Sp. z o.o.:
odtworzenie sieci trakcyjnej: zabudowa nowych stalowych konstrukcji wsporczych na fundamentach palowych wraz z wymianą podwieszeń
Zamawiający: PORR S.A.
Okres realizacji: 2020 - 2022
Zakres robót, jakie wykona Trakcja System Sp. z o.o.:
• 51 km sieci trakcyjnej
Zamawiający: Budimex S.A.
Okres realizacji: 2019 - 2023
Zakres robót, jakie wykona Trakcja System Sp. z o.o.:
• kompleksowa wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w ilości ok. 60 km,
• wykonanie uszynienia grupowego w układzie otwartym.
Zamawiający: PKP PLK S.A.
Wykonawca: konsorcjum PORR S.A.(Lider), Trakcja System.
Wartość kontraktu: 1 238 357 533,11 zł
Okres realizacji: 44 miesiące
Zakres robót, jakie wykona Trakcja System Sp. z o.o.:
• sieć trakcyjna typu YC150-2CS150, C120-2C i C95-C w łącznej ilości ok. 200 km,
• elektroenergetyka do 1 kV około 596 punktów świetlnych,
• 170 kpl elektrycznego ogrzewania rozjazdów,
• 122 km kabli zasilających i sterowniczych.
Zamawiający: PORR S.A.
Okres realizacji: marzec 2020 – marzec 2022
Zakres robót obejmuje:
- Zakres robót obejmuje:
• kompleksowa wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w ilości ok. 50 km,
• wykonanie uszynienia grupowego w układzie otwartym.
Zamawiający: PORR S.A.
Okres realizacji: wrzesień 2019 – lipiec 2021
Zakres robót obejmuje:
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w ilości ok 83 km,
- wykonanie uszynienia grupowego w układzie otwartym.
Zamawiający: PORR S.A.
Okres realizacji: grudzień 2018 – grudzień 2019
Zakres robót obejmuje:
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w ilości ok 40 km,
- wykonanie uszynienia grupowego w układzie otwartym.
Zamawiający: PKP PLK S.A. Warszawa
Okres realizacji: wrzesień 2017 – październik 2021
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlano – montażowych w zakresie sieci trakcyjnej 3kV, które umożliwią w torach głównych i torach zasadniczych w stacjach prowadzenie jazdy pociągów z prędkością V=160 km/h. Zakres prac obejmuje linie kolejową nr 136 od km -0,358 (stacja Kędzierzyn Koźle) do km 37,511 (stacja Opole Groszowice) oraz na linię kolejową nr 132 od km 94,281 do km 97,210 (stacja Opole Groszowice).
Zakres robót obejmuje:
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torach szlakowych i głównych zasadniczych w stacjach,
- przewieszenie istniejącej sieci trakcyjnej torów głównych dodatkowych na nowe konstrukcje zabudowane dla torów szlakowych i głównych zasadniczych w stacjach,
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej nad przejściami rozjazdowymi w torach głównych zasadniczych w stacjach,
- regulacja i dostosowanie istniejącej sieci trakcyjnej do zmienionego układu torowego,
- wykonanie uszynienia grupowego w układzie otwartym,
- wykonanie sieci powrotnej w torach i rozjazdach.
Zamawiający: PORR Polska Construcion S.A.
Okres realizacji: czerwiec 2017 – grudzień 2019
Zakres robót obejmuje:
- zmianę i dostosowanie istniejącej sieci trakcyjnej w torach szlakowych i głównych zasadniczych w stacjach do prędkości 120 km/h na długości ok 130 tkm,
- przewieszenie istniejącej sieci trakcyjnej torów głównych dodatkowych na nowe konstrukcje zabudowane dla torów szlakowych i głównych zasadniczych w stacjach,
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej nad przejściami rozjazdowymi w torach głównych zasadniczych w stacjach,
- regulacja i dostosowanie istniejącej sieci trakcyjnej do zmienionego układu torowego,
- przebudowa i dostosowanie Linii Potrzeb Nietrakcyjnych na konstrukcjach wsporczych sieci trakcyjnej do nowego układu torowego,
- budowa Linii Potrzeb Nietrakcyjnych kablowych o długości 17 km,
- budowa i modernizacja stacji transformatorowych kontenerowych i słupowych.
Zamawiający: Schweerbau GmbH&CoKG
Okres realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019
Zakres robót obejmuje:
- dostosowanie sieci trakcyjnej po wymianie rozjazdów w 27 lokalizacjach,
- zabudowa oraz dostosowanie elektrycznego ogrzewania rozjazdów po modernizacji układu torowego.
Zamawiający: TORPOL S.A.
Okres realizacji: wrzesień 2018 – luty 2019
Zakres robót obejmuje:
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torze szlakowym i głównym zasadniczym w stacjach na długości ok 38 tkm,
- przewieszenie istniejącej sieci trakcyjnej torów głównych dodatkowych na nowe konstrukcje,
- kompleksową wymianę istniejącej sieci trakcyjnej nad przejściami rozjazdowymi w torach głównych zasadniczych w stacjach,
- wymiana Linii Potrzeb Nietrakcyjnych 15 kV na konstrukcjach wsporczych sieci trakcyjnej o długości ok 30 tkm,
- wykonanie uszynienia grupowego w układzie otwartym.
Zamawiający: PKP PLK S.A. Warszawa
Okres realizacji: kwiecień 2018 – listopad 2018
Zakres prac: kompleksowa przebudowa sieci trakcyjnej na szlaku Mietków – Imbramowice tor nr 1 i stacji Imbramowice o łącznej długości 10,12 tkm, roboty z branży srk na p.odg Mietków i stacji Imbramowice.
Zamawiający: Schweerbau GmbH&Co.KG
Okres realizacji: listopad 2017 – grudzień 2018
Zakres robót podwykonawczych obejmował przebudowę sieci trakcyjnej wraz z jej późniejszą regulacją na długości ok. 40 tkm i roboty z branży LPN na wspólnych konstrukcjach wsporczych sieci trakcyjnej.
Zamawiający: INFRA SILESIA S.A.
Okres realizacji: grudzień 2017 – luty 2018
Zakres robót podwykonawczych obejmował następujące prace:
- kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami palowymi na odcinku Grębocice – Krzepów – Głogów tor nr 1 , łącznie 9,419 km sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-1,
- kompleksową przebudowę linii potrzeb nietrakcyjnych przy torze nr 1 na wspólnych konstrukcjach wsporczych o łącznej długości 5,432 km.
Zamawiający: INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k.
Okres realizacji: sierpień 2017 – sierpień 2018
Zakres robót podwykonawczych obejmował następujące prace:
- kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami palowymi na stacji Wałbrzych Miasto tor nr 1 i 2 , łącznie 1,919 km sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C,
- kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami palowymi na stacji Wałbrzych Miasto torze nr 3 i nad przejściami rozjazdowymi 1-2 i 13-16, łącznie 0,996 km sieci trakcyjnej typu C95-C.
Zamawiający: Schweerbau GmbH&Co.KG
Okres realizacji: lipiec 2017 – lipiec 2018
Zakres robót podwykonawczych obejmował następujące prace:
- kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami palowymi na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów tor nr 1, łącznie 6,725 km sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M,
- kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami palowymi na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów tor nr 1, łącznie 6,860 km sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M.
Zamawiający: PKP PLK S.A. Warszawa
Okres realizacji: maj 2017 – listopad 2017
Przedmiotem zadania była kompleksowa budowa sieci trakcyjnej typu YzC120-2C na długości 7,2 tkm.
Zamawiający: PORR Polska Construcion S.A.
Okres realizacji: listopad 2016 – wrzesień 2017
Zakres prac obejmował:
- regulację sieci trakcyjnej z pojedynczą wymianą konstrukcji wsporczych na szlaku Jarocin – Żerków,
- roboty elektroenergetyczne na stacji Żerków i Jarocin związane z zabudową elektrycznego ogrzewania rozjazdów.
Zamawiający: ETF POLSKA S.A.
Okres realizacji: listopad 2016 – grudzień 2016
Przedmiotem zadania była kompleksowa przebudowa sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M na długości 7,11 tkm na szlaku Wojanów Jelenia Góra tor nr 1 i nr 2 oraz stacji Wojanów.
Zamawiający: INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k.
Okres realizacji: listopad 2016 – kwiecień 2017
Zakres prac była kompleksowa przebudowa sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M na długości 12,4 tkm.
Zamawiający: STRABAG Sp. z o.o..
Okres realizacji: czerwiec 2016 – grudzień 2016
Zakres wykonanych prac obejmował:
- instalację zasilająca nn, oświetlenia terenów kolejowych i elektryczne ogrzewania rozjazdów (EOR) łączących rozjazdy torów 1 i 2 w stacji Żerków,
- instalację zasilającą nn i SN, oświetlenia terenów kolejowych, budowa stacji transformatorowej, elektrycznego ogrzewania rozjazdów (EOR) w stacji Września oraz w rozjeździe bocznicy VW,
- elektryfikację przejścia rozjazdowego 21-22 w stacji Żerków.
Zamawiający: ETF POLSKA S.A.
Okres realizacji: marzec 2016 – wrzesień 2016
Zakres prac: Regulacja sieci trakcyjnej z pojedynczą wymianą konstrukcji wsporczych na szlaku Marciszów – Janowice Wielkie, roboty elektroenergetyczne na stacji Marciszów i Janowice Wielkie związane z zabudową elektrycznego ogrzewania rozjazdów, oświetlenia peronów i oświetlenia przejazdów.
Zamawiający: Schweerbau GmbH&Co.KG
Okres realizacji: październik 2015 – grudzień 2015
Zakres robót podwykonawczych obejmował:
- przebudowę sieci trakcyjnej typu YC150-2CS150 3kV na odcinku Kozuby – Zduńska Wola – Karsznice tor nr 1 i stacja Kozuby, łącznie 10,421 km sieci trakcyjnej,
- roboty energetyczne na przejazdach,
- zabudowę elektrycznego ogrzewania rozjazdów w stacji Kozuby na rozjazdach nr 21 i 23 wraz z oświetleniem północnej głowicy rozjazdowej.
Zamawiający: Schweerbau GmbH&Co.KG
Okres realizacji: czerwiec 2015 – grudzień 2015
Zakres robót podwykonawczych obejmował:
- przebudowę sieci trakcyjnej typu YC150-2CS150 3kV na odcinku Kozuby – Zduńska Wola – Karsznice tor nr 2 i stacja Kozuby, łącznie 10,745 km sieci trakcyjnej,
- roboty energetyczne na przejazdach.
Zamawiający: PKP PLK S.A. Warszawa
Okres realizacji: październik 2015 – listopad 2015
Przedmiotem zamówienia było wykonanie prac projektowych i budowlano-montażowych w zakresie:
- dostosowania urządzeń eor i urządzeń oświetleniowych w głowicach rozjazdowych stacji Wrocław Popowice – podg. Widły i podg. Łąki,
- zabudowy nowych urządzeń eor dla rozjazdów nr 1, 2, 3 wraz z nowymi urządzeniami oświetleniowymi w rejonie nastawczym Widły,
- zabudowy nowych urządzeń eor dla rozjazdów nr 41, 42, 43, 44, 45 wraz z nowymi urządzeniami oświetleniowymi w rejonie nastawczym Łąki,
- zabudowę w nastawni Wrocław Popowice pulpitu nadzoru i obsługi umożliwiający komunikację zabudowanych urządzeń z obsługą (dyżurni ruchu),
- doprowadzenie linii kablowych umożliwiających włączeni istniejących napędów odłączników sieci trakcyjnej do wybudowanego systemu sterowania KSO-CZAT.
Zamawiający: TRACK TEC CONSTRUCTION Sp. z o.o - INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k.
Okres realizacji: sierpień 2015 – grudzień 2015
Zakres prac: Regulacja sieci trakcyjnej z pojedynczą wymianą konstrukcji wsporczych na szlaku podg Borysławice – Dąbie – Ponętów oraz budowa przejścia sieciowego w podg Borysławice, roboty elektroenergetyczne podg Borysławice związane z oświetleniem i zabudową elektrycznego ogrzewania rozjazdów.
Zamawiający: INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k. - TRACK TEC CONSTRUCTION Sp. z o.o.
Okres realizacji: lipiec 2015 – listopad 2015
Zakres prac: Kompleksowa przebudowa sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M na długości 6,8 tkm.
Zamawiający: ETF POLSKA Sp. z o.o..
Okres realizacji: maj 2014 – grudzień 2015
Przedmiotem zadania była budowa sieci trakcyjnej w torze nr 3 na długości 0,88 tkm.
Zamawiający: TORPOL S.A.
Okres realizacji: maj 2014 – grudzień 2015
Przedmiotem kontraktu było wykonanie sieci trakcyjnej - odcinek Lubliniec - Ciasna tor 1 od km 20,226 do km 28,144, odcinek Lubliniec- Ciasna tor 2 od km 20,029 do km 28,764, w ramach odcinka Kalety - Sowczyce tor 1 i 2 od km 0,759 do km 42,000 stację Kalety, szlak Kalety-Koszęcin tor nr 2, stację Koszęcin tor nr 2, stację Koszęcin tor nr 1, stację Ciasna tor 1 i 2, szlak Ciasna-Sieraków tor 1 i 2, stację Sieraków Śląski tor 2 i szlak Sieraków Śląski-Sowczyce tor 2.
Zamawiający: Eurovia Polska S.A.
Okres realizacji: sierpień 2013 - maj 2014
Przedmiotem zadania była przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Jaworzyna Śląska - Świebodzice, tor nr 1 od km 49,385 do km 56,615.
Zamawiający: Eurovia Polska S.A.
Okres realizacji: lipiec 2012 – maj 2013
Zakres robót obejmował roboty elektroenergetyczne:
- kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M na długości 6,262 tkm,
- budowę EOR i jego sterowania dla 5 rozjazdów w stacji Żarów,
- modernizację oświetlenia na przejazdach.